Presents:
Cristina A., Daniel R., Míriam S., Rosi T., Marta G., Anna O., Michaela L., Meritxell P., Ernest H., Mireia N., Jordi O., Mar A., Carme B., Joan Marc R., Alfred-X. B., Júlia E.
Ordre del dia:
1. Cafè de benvinguda
2. Aprovació de l’acta de desembre de 2010
S'aprova sense cap esmena.
3. Liquidació del pressupost de l'any 2010
La tresorera exposa els números i respon a les diverses qüestions que se li plantegen. S'aprova la liquidació proposada per la junta directiva per unanimitat.
4. Aprovació del pressupost per a l'any 2011
La tresorera exposa la proposta de la junta. A banda de les partides ordinàries, s'explica que hi ha previstos alguns pagaments que corresponen al pressupost de 2010.
Com a partida extraordinària, es proposa una subvenció de 15 euros per alumne/a per abaratir el preu de les colònies. Aquesta subvenció s'ingressarà directament als comptes de l'escola en el termini en què s'hagi d'executar el darrer pagament de les colònies.
S'aprova la proposta de pressupost per unanimitat.
5. Aprovació dels nous estatuts de l'AMPA
La junta proposa una esmena en el nom, per tal de canviar-ne el títol a: "Estatuts de l'associació de pares i mares d'alumnes de l'escola Marinada", atesa la denominació legal del centre.
S'observen algunes errades estilístiques i l'Alfred s'ofereix a fer-ne una última revisió.
S'aproven els nous estatuts per unanimitat. Un cop s'hagin revisat es faran els tràmits necessaris per a fer-los oficials.
6. Comissió de suport a les festes de l'escola
a) Festa de final de curs:
Diversos delegats i la responsable de la comissió de festes exposen la negociació amb els mestres:
- Es manté la idea de realitzar una festa conjunta, de la què se'n responsabilitzin famílies i mestres.
- Es faran unes paradetes amb jocs. L'escola col·laborarà en la decoració de la paradeta. La gestió de la paradeta i el muntatge aniran a càrrec dels pares i mares.
- S'intentarà contractar l'empresa de jocs tradicionals proposada pel centre, a fi d'enriquir l'oferta. La comissió se'n mirarà el web i decidirà.
- S'haurà d'organitzar la festa de manera que es puguin fer les exhibicions d'extraescolars aquell mateix dia.
- El sopar depèn dels de sisè, que n'estan estudiant el format.
b) Carnestoltes:
- Es farà el dia 25 de febrer a la tarda. Inclourà disfressa dels nens, rua del grup de pares, petita mostra de les disfresses, berenar tradicional a base de pa amb xocolata.
7. Informacions diverses
- Casal de la setmana blanca
El preu queda en 99€, siguin els nens que siguin, a partir del nombre que tenim actualment. Cal acabar de concretar-ne les activitats i fer la segona carta. S'estableix el dia 4 de febrer per ingressar la resta de l'import de l'activitat.
- Consell escolar
a) La comissió de convivència treballarà la carta de compromís.
b) El dia de portes obertes serà el proper dilluns 31 de gener. La presidenta hi farà una presentació de les actuacions de l'AMPA, tot i que demana la col·laboració d'altres pares i mares.
c) La direcció del centre va respondre diverses preguntes plantejades a la reunó de l'AMPA:
- És impossible delegar el vot a les votacions al consell escolar.
- Tampoc no és possible ampliar els dies de votació, i ampliar-ne l'horari tampoc no hauria servit de gran cosa.
8. Torn obert de paraules
- Júlia: recorda que el centre necessita gent per a registrar i catalogar els llibres de la biblioteca. Les persones disposades s'han de dirigir al Santi.
- Ernest: s'organitzarà una neteja a fons de l'habitació de l'AMPA el dissabte anterior a la calçotada.
- Es crida l'atenció que sovint no es compleixen les mesures de seguretat dels obrers que fan la tarima. S'acorda fer-ne una observació a la direcció.
- S'acorda que la propera reunió serà el dijous 10 de febrer.
Sense cap més tema a tractar, s'aixeca la sessió.
Junta de l’AMPA
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada